Καληνύχτα γουρούνι (διάλογος εύθυμος νομίζω)

  • Θα 'θελα...
  • Τι; 
  • Τίποτα...
  • Σίγουρα;
  • Όχι.
  • Τι όχι;
  • Ε... Δηλαδή ναι.
  • Καλά.
  • Τι καλά.
  • Καλά!
  • Έτσι απλά;
  • Ναι έτσι απλά.
  • Ε είσαι αναίσθητος!
  • Τι;!
  • Τίποτα.
  • Πως τίποτα; Είπες ότι είμαι αναίσθητος!
  • Ε αφού το άκουσες γιατί ρωτάς;
  • Άργησα να το χωνέψω.
  • Ωραία.
  • Τι ωραία;
  • Ωραία!
  • Καλά.
  • Τι καλά!!! Που το βλέπεις το καλά;;;
  • ... Δε μου λες τρελάθηκες;
  • Ναι, βγάλε με και τρελή από πάνω!
  • Θέλεις να μου πεις τι συμβαίνει; 
  • Τίποτα.
  • Ε πως τίποτα; Έλα τώρα πες μου.
  • Όχι.
  • Αφού σ' αγαπάω.
  • Όχι.
  • Τι όχι.
  • Δε με αγαπάς. 
  • Γιατί;
  • Γιατί άμα μ' αγαπούσες... 
  • Ναι;...
  • Θα μου έδινες αυτό που δεν έχω;
  • Τι είναι αυτό; 
  • Δεν ξέρω. 
  • ...;
  • Δηλαδή ξέρω...
  • ...
  • Τέλος πάντων. Καληνύχτα! 
  •  Έτσι απλά;
  • Ναι έτσι απλά. 
  • Όπως επιθυμείς. Καληνύχτα.
  • ...
  • ...
  • Γουρούνι!
  • !

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

Στεναχώρια