Φαλκιδεύομαι στην ατραπό...

Κάπου εκεί που χάνονται οι άνθρωποι ή ταιριάζουν οι ψυχές ζει η αλήθεια. Υποσχέθηκα πως η αλήθεια θα υπάρχει στη ζωή μου. Δε μπορεί να υπάρχει μόνο το ψέμα. Κι αφού το ψέμα υπάρχει, όπως λέει κι ένας φίλος, το ψέμα είναι αλήθεια.

Όμως για μένα,
για σένα,
δεν υπάρχει ψέμα.
Ίσως δυστυχώς
υπάρχει μόνο αλήθεια.

Για μένα,
για σένα,
υπάρχει κάτι παραπάνω.
Ίσως δυστυχώς
μα δε μπορεί να γίνει αλλιώς.

Εύκολα τα παραμύθια
όμως μαζί μου
ο δρόμος είναι δύσκολος
και το στρατί στενό
το χέρι μου αν αφήσεις
ο δρόμος τελειωμός.

Μη ξεχνάς, πως την αλήθεια
τη λεπτομέρεια τη μετρά
και οι αποκλείσεις
εμπόδια βάζουν στις
ατραπούς της ορθοέπειας
Αυτούς που διάλεξες να ζήσουμε μαζί
θα ζήσεις μόνη.

Γι αυτό βρες
τι μετρά για σένα
πριν το δρομί τελέψει
κι ο κόσμος μου χαθεί
μέσα στο ψέμα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

Στεναχώρια