Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ένα καράβι
Εγώ καράβι είμαι
και τρέχω να σωθώ
στο κόλπο σου βαθιά
λιμάνι για να βρω.
Μα σαν περάσει
η φουσκωθαλασσιά
πάλι σε θάλασσες
απέραντες θα ξανοιχτώ.
Είμαι καράβι γέρικο
ταξίδια φορτωμένο
ψάχνω λιμάνι απάγκιο
για πάντοτε ν' αράξω.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου