Της Παράνγκας τ' αμπέλια

Κάτσε να πιούμε ένα τσιπουράκι.

Ένα γεια ήρθα να πω κι έχω αργήσει.

Πιάσε ένα τσιπουράκι για το γιατρό από μένα.

Όχι δε γίνεται. Με περιμένει η γυναίκα μου.

Κάτσε μωρέ να πούμε δυο κουβέντες!

Άντε καλά. Αλλά ένα μόνο.

Ένα ίσον κανένα.

Μην αρχίζεις...

Χα, χα. Φέρε σερβίτσιο για το γιατρό και φρέσκο πάγο.

Εδώ τα λέγαμε με τον δάσκαλο.

Για βάλτε με κι εμένα στο πνεύμα.

Για έρωτες παλιούς και νέους.

Βρε πως περνάνε τα χρόνια...

Βέβαια. Εγώ σαν χτες θυμάμαι στο Newcastle Upon Tyne...

Αρχίσαμε...

Να μην πω;

Βέβαια να πεις γιατρέ μου...

Λοιπόν έλεγα... στο Upon Tyne...

Ένα βράδυ καθώς σχολούσες από το νοσοκομείο...

Το έχω ξαναπεί;

Όχι αλλά κάπως έτσι δεν αρχίζει;

Ναι! Που το ξέρεις;

Βλέπω Gray's Anatomy.

Χα χα, αστείο. Γελάσαμε.

Θα πεις γιατρέ;

Αν είναι να με πειράζεται;

Α γιατρέ όλα κι όλα. Το τσίπουρο θέλει αλληλεπίδραση.

Πως το πες αυτό δάσκαλε;

Α να, δεν είναι να λέει ένας και οι άλλοι ν' ακούνε. Θα σωθεί ο μεζές!

Α τώρα που είπαμε μεζέ να πάρουμε άλλο ένα από αυτό...!

Φέρε άλλη μία τηγανιά! Πιάσε κι ένα καραφάκι γιατί κάνει κρύο στο Νουκάσελ. Καλά το είπα βρε παιδιά; Χο, χο, χο!

Καλά το είπες κάπελα.

Το 'χω! Και με προφορά ε; Ε;

Μια χαρά σε βρίσκω.

Λοιπόν που ήμασταν;

Να πω; Να πω; Στο Newcastle!

Α ναι. Στο Newcastle! Λοιπόν γιατρέ; Πήγες σε ένα παμπ...

Ε καλά με δουλεύεται; Όλοι ξέρετε την ιστορία;

Όχι βρε γιατρέ αλλά κάπως έτσι δεν αρχίζει;

Μη μου πεις Gray's Anatomy πάλι;

ER! Έξι σεζόν! Εκεί έκανε το ντεμπούτο του ο Κλούνεϊ.

Ο ποιος;

Ο Κλούνεϊ. Αυτός με το κλουνιστίρι!

Το ποιο; Αυτό το μηχάνημα που φτιάχνει καφέ.

Να πω; Να πω;  Nesspresso!! :)

Α!

Α...

Ε;

Δεν έχει σημασία. Που είχαμε μείνει;

Να πω; Να πω; Στο Newcastle! Στο παμπ που γιατρός γνώρισε την κοκκινομάλλα...! :) :) :)

Ε;

Α, ναι. Τη Σκοτσέζα!

Ρε παιδιά σας την έχω ξαναπεί την ιστορία;

Όχι βρε γιατρέ. Προς Θεού. Βάλε ένα τσιπουράκι του γιατρού!

Γιατί μόνο του γιατρού; Όλοι άδειοι ήμαστε.

Σώπα ρε, στο Newcastle...

Upon Tyne...

Upon Tyne δάσκαλε λοιπόν... Φέρε τσίπουρα για όλους!

Ρε Κίτσο!

Δίπλα σου είμαι αφεντικό.

Βρε κάθεσαι ενώ οι πελάτες παραγγέλλουν;

Ποιοι πελάτες; Έχουμε κλείσει αφεντικό!

Και τι είναι αυτοί;

Τζαμπατζίδες αφεντικό!

Α μας προσβάλλεις. Πες μας τι χρωστάμε αμέσως!

Ρε Κιτσάκο, θα τη φας τη φάπα σου. Από μένα παιδιά όλα.

Πάλι από σένα αφεντικό; (μουρμουριστογκρινιάρικα)

Ε, πάρε τη φάπα σου για να μάθεις και τράβα να φέρεις τσίπουρα για όλους!

Ταμάμ αφεντικό αλλά έχουμε λογαριασμούς να πληρώσουμε.

Τι λογαριασμούς;

Το σερβιτόρο αφεντικό!

Α, ε πήγαινε στην ταμιακή και πάρε. Φέρε και σε μένα ένα πενηντάρικο για τσιγάρα. Τσιγάρα θέλει κανείς;

Δεν έχει αφεντικό;

Πενηντάρικό;

Ούτε σάλιο αφεντικό.

Ωραία πάρε 20 από μένα και πάρε μου ένα πακέτο τσιγάρα.

Κι από μένα!

Κι από μένα.

Κι από μένα.

Να πω; Να πω; Κι από μένα.

Από μένα πάρε 40.

...

Αφού δε καπνίζω!

...

Λοιπόν και κράτα τα ρέστα. Πρέπει να βγαίνουν και τα τσιγάρα του κάπελα και τα μισθά σου και για αύριο και παρά πάνω. Φέρε τα τσίπουρα πρώτα ε;

Να πω; Να πω;

Τι είναι πάλι;

Newcastle Upon Tyne...

Τελικά είσαι χρήσιμος εσύ. Λοιπόν γιατρέ;

Για τη Σκοτσέζα που την πήγες σπίτι και δεν έβρισκες μπεταντίν να την αποστειρώσεις;

Μα ήταν μια βρωμιάρα... Καλά σας τα έχω πει;

Κάθε φορά γιατρέ!!! (Όλοι μαζί με μια φωνή και ένα Να πω; Να πω; ταυτόχρονα)

Ας το άργησες.

Ρε δάσκαλε τι τρέχει με το κινητό πάλι;

Τι τρέχει;

Να πω; Να πω;

Άντε πες...

Κάτι στα γύφτικα! Χε χε! Το βρήκα;

Άχ βρε καπετάνιε, εσύ και τ' αστεία σου!

Λοιπόν δάσκαλε;

Τι θες βρε ναύαρχε;

Θα το κάψεις το ρημάδι το τηλέφωνο.

Εχμ, ναι. Τίποτα μωρέ ξέρεις τα μηνύματα τσεκάρω. Από συνήθεια...

Ναι. Και ήταν κανένα ενδιαφέρον.

Όχι δυστυχώς.

Οπότε θα ξεπέσεις και πάλι στην παρέα μας.

Τι είναι αυτά που λες ναύαρχε. Με προσβάλλεις.

Καλά, καλά. Τίποτα καινούργιο ή η γνωστή κυρία.

Τίποτα καινούργιο.

Κατάλαβα.

...

Λοιπόν παίδες χαιρετώ. Θα με πεθάνει στη γκρίνια η κυρά.

Ναι κι εγώ θα την κάνω γιατί έχω να οδηγήσω και νυστάζω.

Άντε χαραμοφάηδες να μαζέψουμε και καμιά ώρα...

Ρε δε ντρέπεσαι;

Μούτσοι και καπεταναίοι γίναμε το ίδιο εδώ χάμω.

Χαμουτζή...

Δάσκαλε, κάνε μας τη χάρη. Τράβα στείλε κανά μήνυμα στην έτσι.

Ναβαρχούκο μου πως μου μιλάς έτσι;

Ναι. Βγες κι από πάνω τώρα...

Τι θα γίνει ρε παιδιά; Θα πούμε καληνύχτα; Ξημερώσαμε!

Να σου πω; Μπαλαούρο θέλει αυτός!

Να πω; Να πω;

Τι είναι βρε καπετάνιο.

Στο μεσιανό το ξάρτι κρέμασμα!

Ακόμα καλύτερα!

Λοιπόν καληνύχτα!

Καληνύχτα.

Ναι καλή αντάμωση.

Καλή αντάμωση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

Στεναχώρια