Τι θα έκανες διαφορετικό;

Εσύ όχι εγώ!

Λίγη τροφή για σκέψη, από έναν άνθρωπο που καβάτζωσε μισό αιώνα έχοντας πάρει το μερίδιο της ζωής που διεκδίκησε και ίσως και λίγο παραπάνω.

Και τι δε θα ‘δινα να ήμουν πάλι στην ηλικία σου!

Κάθομαι και σκέφτομαι καμιά φορά αν γυρνούσα πίσω εκεί που είσαι, με τρόπο μαγικό,  τι θα έκανα πρώτιστα διαφορετικό;

Καταλήγω τελικά πως θα προσπαθούσα να γίνω λιγότερο αναβλητικός.

Να μπορέσω να διεκδικήσω λαίμαργα πιότερα,
να μην αφήσω στιγμή να χαθεί
χωρίς τουλάχιστον χαρά και ηδονή,
να φτάσω πιο χορτάτος εδώ.

Όμως για σκέψου μια στιγμή
πως εγώ είμαι εσύ,
και βρήκες το μαγικό,
και γύρισες πίσω εκεί που είσαι τώρα
και μπορείς να κάνεις το δικό σου…
διαφορετικό.

Πες πως δεν είσαι πρώτη φορά σε αυτή τη στιγμή σου. Ήσουν σα κι εμένα, απλά δε το θυμάσαι. Είχες παιδιά, οικογένεια, υποχρεώσεις, δουλειά, προβλήματα. Και το μέλλον; Μια συνεχής δύση προς το τέλος. Το σκοτάδι.

Μόνο που σε εσένα δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία. Έγινε το μαγικό! Και να ‘σαι πάλι, παιδί μπροστά στα μάτια μου, να ζήσεις δεύτερη και τελευταία φορά.


Τι θα έκανες διαφορετικό;


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

Στεναχώρια