Μαλωμένες αγάπες (Διάλογος εσωτερικός)



    • Συγνώμη.
    • Γιατί;
    • Σου είπα ότι είσαι λίγος και άλλα πολλά.
    • Δεν είμαι;
    • Για αυτό που ψάχνω εγώ ναι.
    • Τότε;
    • Υπάρχουν κι άλλα.
    • Πια άλλα;
    • Μη χαϊδεύεσαι.
    • Δε χαϊδεύομαι, θα ήθελα όμως εσύ να με χαϊδέψεις.
    • Πολύ αργά γι' αυτό.
    • Ναι, το καταλαβαίνω. Ράγισε το γυαλί.
    • Ναι.
    • Και για μένα.
    • Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα σωστά;
    • Κάνεις λάθος. Οι άνθρωποι δεν είναι πράγματα. Δεν απορρίπτονται ούτε αντικαθίστανται έτσι απλά. Εσύ, πρώτη απ' όλους, θα έπρεπε να το ξέρεις αυτό.
    • Τι εννοείς;
    • Μη θυμώνεις.
    • Δε θυμώνω.
    • Άκου λοιπόν. Οι σχέσεις πάθους είναι οι ωραιότερες και πιο έντονες σχέσεις που μπορεί να υπάρξουν. Είναι και οι πιο εύθραυστες. Ξέρεις γιατί;
    • Γιατί;
    • Γιατί απογειώνουν τους ανθρώπους σε συναισθήματα τόσο έντονα όμορφα που μόλις η πραγματικότητα δημιουργήσει το παραμικρό κενό χάνουν τον έλεγχο και τα συναισθήματα που κυβερνούν, με την ίδια ένταση πάθους επιτίθενται στη σχέση με αποτέλεσμα να την κάνουν να καταρρεύσει.
    • Βλακείες λες.
    • Ναι μου το έχεις πει αυτό και άλλα πολλά, αλλά βοηθάει σε τίποτα;
    • Τι θες να πεις;
    • Γιατί να λες πράγματα που ακόμα και αν ισχύουν δε βοηθούν σε κάτι δημιουργικό. Αντίθετα καταστρέφουν.
    • Τι λες τώρα.
    • Λέω ότι με το να με χαρακτηρίζεις, και το κάνεις συχνά, το μόνο που μπορείς να πετύχεις είναι είτε να μου δημιουργήσεις κάποιο πρόβλημα που όμως δε σε βοηθάει σε τίποτα ή να αμαυρώσεις την εικόνα μου για σένα και κατ' επέκταση τον ίδιο σου τον εαυτό. Βλέπεις είναι ευκολότερο να καταστρέφεις από το να χτίζεις. Γιατί για να χτίσεις θέλει χρόνο και υπομονή.
    • Δεν καταλαβαίνω τίποτα.
    • Είναι που είσαι θυμωμένη.
    • Μου τη λες κι από πάνω! Γιατί με βρίζεις;
    • Ποτέ δε το έκανα αυτό παρόλο που μπήκα συχνά στον πειρασμό. Είπα πως είσαι θυμωμένη και παραλογίζεσαι.
    • Δηλαδή είμαι τρελή;
    • Πάλι μιλάει ο θυμός.
    • Λες βλακείες.
    • Οκ πίσω στο μηδέν. Απλά λέω ότι αν σε βρίσω είναι σαν να αποδέχομαι ότι τόσο καιρό αγαπάω έναν άνθρωπο που εμπίπτει στην κατηγορία τον χαρακτηρισμών μου. Μέχρι τώρα αυτό δεν το έχω αποδεχτεί. Εγώ αγάπησα έναν άνθρωπο που θαυμάζω, που δίπλα του γίνομαι καλύτερος.
    • Ναι καλά.
    • Δε με πιστεύεις;
    • Δε ξέρω.
    • Κάτι είναι κι αυτό.
    • Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Αν σε πω ηλίθια, τι σημαίνει αυτό για μένα;
    • Ότι με θεωρείς ηλίθια.
    • Σπίρτο είσαι :)
    • Κόψε τις ειρωνείες.
    • Συγνώμη. Όμως τι άλλο καταδεικνύει για μένα;
    • Δε ξέρω με μπερδεύεις.
    • Σημαίνει ότι είμαι αρκετά ηλίθιος για να αγαπήσω μια ηλίθια! 
    • Δεν είσαι;
    • Γιατί; Είσαι τελικά ηλίθια;
    • Όχι βέβαια!
    • Ευτυχώς, γιατί θα αισθανόμουν πολύ ηλίθιος αν τελικά μου αποδείκνυες πως είσαι.
    • Όχου, πας να με παγιδεύσεις αλλά πια είναι πολύ αργά.
    • Αργά μπορεί να είναι, αλλά πια είναι η παγίδα; Δεν έχεις λόγο να υψώνεις άμυνες. Δεν είμαι εχθρός σου. Σ' αγαπώ.
    • Δε θέλω να πούμε άλλα. Δεν αντέχω.
    • Έχεις δίκιο, δεν είναι η ώρα τώρα και ίσως ποτέ.
    • Ποτέ.
    • Όπως επιθυμείς. Μόνο να ξέρεις, μόνο αγάπη έχω μέσα μου για σένα με αυτή θα πορευθώ. Επειδή η σχέση μας δε τα κατάφερε δε σημαίνει ότι ήταν επιφανειακή. Τουλάχιστον όχι για μένα. Ήταν η πιο βαθειά μου σχέση μέχρι τώρα... Και η πιο σύντομη.
    • Κλικ........ 

    Σχόλια

    Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

    Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

    Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

    Στεναχώρια