Μου λείπεις...

Μου λείπει να με λαχταράς.

Κι αυτό να είναι αβάσταχτο,
πάνω από προκαταλήψεις, 
παιχνίδια και εγωισμούς.

Κι αυτό να φαίνεται.
Στα λόγια και στα μάτια.
Λαχτάρα, πάθος, σα λαιμαργία. 

Να γίνεσαι μαγνήτης να με τραβάς
και όταν σμίγουμε να με καλοκαρδίζεις 
να σκέφτομαι να βρεθώ ξανά κοντά σου.

Μου λείπει να μ' αγαπάς.

Να χάνεις τον έλεγχο,
να με ζητάς,
στα χρώματα, στις μουσικές, στ' αρώματα.

Να πονάω όταν είμαι μακριά
κι όχι να είμαι μακριά επειδή πονάω,
αφού εγώ τουλάχιστον σε αγαπώ.

Να σε θέλω επειδή με θέλεις
χωρίς άλλη σκέψη, χωρίς στεναχώρια
δυο ψυχές παντού ένα.

Μου λείπεις...

Αλλά αρκεί να είσαι καλά
κι ας βρίσκεις τις αιτίες
μέσα σε δικαιολογίες.

Αρκεί να είσαι καλά
κι είσαι σ' ένα κόσμο που δεν υπάρχει
όπου δεν υπάρχω κι εγώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

Στεναχώρια