Διάλογοι παράλογοι και άλλα γελοία... (Alternative block scenaria)

- Ρε είσαι να λέμε καλημέρα και καληνύχτα κάθε πρωί και βράδυ;
- Τι ήμαστε ρε; Η οικογένεια Γουόλτονς; Καληνύχτα Τζων-Τζων;
- Ποιοι είναι πάλι όλοι αυτοί;
- Σωστά. Που να ξέρεις εσύ. Ήσουν μικρός τότε.
- Τέλος πάντως, είσαι;
- Τι πράγμα;
- Να λέμε καλημέρα και καληνύχτα κάθε πρωί και βράδυ;
- Μέχρι πότε;
- Για πάντα!
- Βαρετό δεν είναι;
- Εγώ το βρίσκω συναρπαστικό.
- Γιατί;
- Γιατί μια μέρα ένας από τους δύο δε θα πει...

Και με μπλόκαρε...!

- Εγώ είμαι χορτοφάγος.
- Σώπα!
- Ναι, αλήθεια!
- Έλα ρε...;
- Ναι αλήθεια σου λέω.
- Δε σε πιστεύω. Από πότες
- Ουυυυ, έχει μια βδομάδα τώρα.
- Μπράβο βρε!
- Εσύ;
- Εγώ είμαι σαρκοβόρο.
- Σαρκοφάγο εννοείς.
- Όχι. Σαρκοβόρο.
- Δηλαδή;
- Το σαρκοβόρο κυνηγάει την τροφή του. Το σαρκοφάγο όχι. Και τα δύο τρώνε κρέας.
- Γουάου! Πες ένα παράδειγμα.
- Ας πούμε αν ήμουν ζώο θα ήμουν λέαινα, όχι λιοντάρι.
- Γιατί τα λιοντάρια δε κυνηγάνε;
- Όχι. Οι λέαινες κυνηγούν και μόλις πιάσουν το θύμα τους πάει και ο λιοντάρης και παίρνει τη μερίδα του λέοντος όπως λένε!
- Πω, πω, πόσα ξέρεις! Αλλά κάνεις λάθος ξερόλα!
- Αλήθεια; Πού;
- Εσύ είσαι αγόρι. Άρα λιοντάρι.
- Εγώ είμαι γκέι.

Μια μαλακία είπαμε... και με μπλόκαρε...!

Το επόμενο είναι για ανοιχτόμυαλους. Για τους υπόλοιπους απλά σεξιστικό. Για όποιον αντέχει τέλος πάντων. Για όποιον αντέχει μέχρι το τέλος...

Και με μπλόκαρε πριν το διαβάσει...!!! 

Εγώ όμως όσο ζω θα γράφω θα μιλώ, στο πνεύμα ελεύθερος θα ζω. (Ψαγμένο αυτό. Πφφφ!)

- "Δεν τους έχει πει κανείς ότι αν δεν μπορείς να αποφύγεις κάτι, χαλάρωσε και απόλαυσέ το...;" (ΠΣ)
- Τελικά πρέπει να είναι αυτό που λένε massive compulsive behavior ή κάπως έτσι τέλος πάντων... (Συγκρατήσου!)
- Τι εννοείς;
- Όλο και περισσότερες γυναίκες μου λένε το ίδιο τελευταία.
- Ε, και;
- Ε να, όλες καβατζώσανε δικαιολογία για να απολαύσουν το βιασμό τους. 

Καλά μαντέψατε. Με μπλόκαρε! Όχι; Θα με τότε μπλοκάρει παρακάτω...

- Ε όχι ακριβώς;
- Πως όχι;
- Ε αν ο βιαστής είναι ένας παίδαρος, με ωραία μάτια και κορμί με προίκα, κακό είναι;
- Δηλαδή καβάτζα εκ περιτροπής. Ας έχουμε τη δικαιολογία αν μας κάτσει.
- Ε όλες έχουμε τέτοιες φαντασιώσεις.
- Γι αυτό σου λέω massive! Αλήθεια πως το πάθατε;
- Ίσως φταιν τα Άρλεκιν που διαβάζαμε.
- Κάποιος άλλος πάντα φταίει.

Δε με μπλόκαρε ακόμα; Ήρωας είναι! Πάμε παρακάτω...
 
- Γιατί, σας χάλαγε που ερχόμασταν ζεσταμένες και έτοιμες στο κρεβάτι;
- Όλα δύσκολα τα κάνατε.
- Ποια είναι η δυσκολία;
- Θέλει χρόνο. Δες μια τσόντα καλή μου να φτιαχτείς άμεσα!
- Δεν ήταν τσόντες αυτά!
- Ναι το ξέρω. Ήταν κάτι σαν αρχή τσόντας. Η συνέχεια στη φαντασία σου.
- Ωραία και τι κακό υπάρχει σε αυτό.
- Πρώτον ότι ερχόσασταν να βρείτε τον πρίγκιπα, με το θεληματικό πιγούνι με το λακκάκι, τα χρυσαφιά μάτια, τις φέτες, τα γυμνασμένα οπίσθια και προικισμένο...
- Και;
- Συνήθως αντικρίζατε έναν κουρασμένο, αγχωμένο μπυροκοιλιά και σας έπιανε πονοκέφαλος.
- Χμ... και δεύτερον;
- Η προοπτική ότι σας έχει ζεστάνει κάποιος άλλος, έστω και φανταστικός λειτουργεί ανασταλτικά για πολλούς άντρες.
- Α... Ουφ, όλο τον εαυτό σας σκέφτεστε εσείς οι άντρες!
- Υποθέτω εξαιρούνται οι πρίγκιπες, με θεληματικό πιγούνι, το λακκάκι, τα χρυσαφιά μάτια, τις φέτες, τα γυμνασμένα οπίσθια και το προικισμένο...

Και με μπλόκαρε!

Όλοι οι παραπάνω διάλογοι βασίζονται σε πραγματικούς διαλόγους τροποποιημένους ποιητική αδεία χωρίς να παραποιούν την ουσία της αλήθειας. Χμ. Ή μήπως την αλήθεια της ουσίας. Και τα δύο; Γαμώτο! Θα το κάψω στο τέλος. Πλάκα έχει όμως. Ο μόνος άνθρωπος που γνώρισα μέχρι τώρα που μπορούσε έστω και λίγο να με καταλάβει με μπλόκαρε! :) Χμ, και μου έδωσε έμπνευση ξανά. Άμα σου λέω θα το κάψω! 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

Στεναχώρια