Μόνο αγάπη




Είμαι πνοή σε κάθε δεύτερη πνοή σου
και λόγος για την ύπαρξή σου
γεμίζοντας το κενό της ζωής σου
αυτό που παραδέχεσαι πως δεν υπάρχει
και άλλοτε πως είναι εκεί.

Κι αν προσπαθείς να με πετάξεις
σε ατραπούς περίεργους θε να χαθείς
για να αποδείξεις πως υπάρχεις
θα ζήσεις φρίκη για να μάθεις
τον εγωισμό σου θα αποστραφείς
και από μας να χαθείς.

Και τότε πάλι θα με ψάξεις
σαν το εγώ σου θα έχεις χάσει
στην αγκαλιά μου να χωθείς
μόνο και μόνο για να μαθεις
ο χρόνος ο μόνος νικητής
και της ζωής μου συλητής. 

Κι όμως και πάλι πίσω μου
για σένα θα έχω αφήσει
δυο τρεις αράδες με αγάπη
να τις διαβάζεις να θυμάσαι
τα δώρα που κληρονόμησες
να έχεις λόγο για να ζεις.

Γιατί η αγάπη δεν πεθαίνει
και γίνεται γιορτή
στο μυαλό εκείνου που περιμένει
ακόμα κι εκείνου που έχει χαθεί
αλίμονο μόνο σ' εκείνο
που δεν έχει αγαπηθεί.

Κι ο μόνος τρόπος αυτό να γίνει
το δώρο να μην απαντηθεί.
Αλλά κι αυτό για να πετύχει
αγάπη πρέπει μόνο να δοθεί.
Ο μόνος για να γίνει,
ο εγωισμός να παραδοθεί.

Απλά πράγματα. Μόνο αγάπη... Τόσο απλά._



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

Στεναχώρια