Στην Ελλάδα της κρίσης οι απανταχού αυτοπρόσκλητοι... (Διάλογος με ένα βότσαλο)


(Τηλέφωνο χτυπά)
...
- Παρακαλώ;
- Έλα βρε φιλαράκι
(Όλοι γίναμε βορειοελλαδίτες ξαφνικά... στα λόγια) 
- Ποιος είναι;
- Ρε φιλαράκι δε με γνώρισες;
(Τα νεύρα μου!!!) 
- Όχι ρε φίλε, δεν είναι καλό το σήμα.
- Εγώ έχω πέντε γραμμές εδώ, στην Ελλάδα ακόμα δεν έχει καλό σήμα;
- Σιγά μη τα βγάλουμε να τα μετρήσουμε! Θα μου πεις ποιος είσαι;
- Χο, χο, χο.
- ... (Θεέ μου δώσε μου δύναμη)
- Πάντα οξύθυμος βλέπω
- Αφού με ξέρεις γιατί παίζεις μαζί μου (ε ρε μαζόχες που υπάρχουν)
- Χο, χο, χο. 
- Κοίτα "φιλλλαράκι". Ένα πράγμα περιμένω να πεις. Εύκολο. Το όνομά σου. Απλό ε;. Ότι άλλο πεις στο έκλεισα.
- Έλα βρε παρεξηγησιάρη! Ο Μηνάς είμαι. Από το Big Apple;
- Από που; (Τι διάολο βότσαλο έχει στο στόμα του;)
- Το Big Apple, the city that never sleeps?
(Άχου και δε με νοιάζει που έλεγε και ο Σταυρίδης στα Κίτρινα Γάντια) 
- Άχου και δε με νοιάζει (μου ξέφυγε... ή όχι)
- Τι είπες;
- Τίποτα. Από που είσαι είπαμε;
- Απ' το New York βρε φιλαράκι!
- The city that never sleeps?
- Ya, ya!
- Είναι και η γιαγιά σου μαζί;
- Τι δουλειά έχει η γιαγιά μου;
- Εσύ δεν είπες γιαγιά πριν;
- Ya, ya
- Στα λόγια μου έρχεσαι.
- Δεν καταλαβαίνω.
(Σίγουρα έχει βότσαλο στο στόμα του)
- Μήπως καταλαβαίνω εγώ; Τίνος είσαι είπαμε;
- Τι λες; Του μπαμπά μου και της μαμάς μου.
- Έχει κι άλλους σαν κι εσένα ο μπαμπάς και η μαμά σου;
- Μα βέβαια, τους δύο αδερφούς και τις τρεις αδερφές μου. Δε με κατάλαβες ε;
- Ψέματα να σου πω; Όχι ρε φίλε, δεν έχω ιδέα!
- Ρε ο Μηνάς είμαι, ο κολλητός σου!
- Ρε Μηνά, δύο ερωτήσεις έχω για σένα...
- Πες ρε κολλητέ.
(Άχου και γίναμε και καρντάσια)
- Εσύ ξέρεις ποιος είμαι;
- Καλά πλάκα μου κάνεις;
- Πως το είπες αυτό;
- Ποιο;
- Είπες πλάκα ΜΟΥ κάνεις;
- Ναι; Ποιο είναι το πρόβλημα.
- Ε ρε φιλλλαράκι, άμα είσαι καρντάσι θα έλεγες πλάκα ΜΕ κάνεις και το φιλλλαράκι με το λάμδα παχιό. Εσύ δε ξέρω τι είσαι. Όμως δε με είπες. Εσύ ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
- Ε καλά τώρα; Το κολλητό μου δε ξέρω;
- Έλα μου ντε;
- Καλά πλάκα μου κάνεις;
- Αρχίσαμε πάλι... Ποιος είμαι ρε;
- Ο Θανάσης είσαι ρε φιλαράκι 
(Τα νεύρα μου!)

Εδώ θα μπορούσε να πέσει η αυλαία ως εξής: - Ο Γιώργος είμαι κολλητέ και μου τα έχεις κάνει τσουρέκια! Πήρες λάθος νούμερο φυλλλαράκι! Όμως, ο συγγραφές, moi, θα το ξεχειλώσει κομματάκι. Υπομονή λοιπόν, γιατί έχει κι άλλο.

(Όχι ρε φίλε! Παίζει να τον ξέρω!)
- Ναι αλλά ποιος Θανάσης;
- Ρε μαλάκα, ο κολλητός σου στο πανεπιστήμιο, που ήμασταν μαζί, ..., και ..., και μετά ..., με την ...
- Εντάξει, εντάξει κατάλαβα. Τι έγινες βρε κολλητέ;
- Α βρε γέρασες και άρχισες να ξεχνάς.
- Ε, όσο να πεις, έχουν περάσει και 30 χρόνια!
- Τώρα ξεκινά η ζωή βρε!!!
(ε ρε τι πάθαμε)
- ...
- Λοιπόν;
- Τι λοιπόν;
- Ποια ήταν η δεύτερη ερώτηση;
- Α!!! Whats with the Votsalo mate? (Με Αυστραλέζικη προφορά. Εγώ θα σε τρελάνω!)
- With what?
- With the V O T S A L O!
- Votsalo?
- Ναι ρε βότσαλο, φτύσ' το να συνεννοηθούμε!
- Τι λες μωρέ;
- Μωρέ να σε πουν τ' αδέρφια σου.
- Χο, χο, χο, ο γνωστός Θανάσης, χο, χο, χο.
- Τι χο, χο, χο μωρέ ο Άι Βασίλης είσαι; Φτύσε το βότσαλο!
- Τι είναι το βότσαλο;
- Μικρή, λεία, γυαλιστερή, στρόγγυλη πέτρα που αν την πατήσεις μέσα στο νερό γλιστράει;
- Ναι ξέρω τι είναι το βότσαλο, εννοώ τι εννοείς να το φτύσω; 
- Δεν έχεις βότσαλο στο στόμα;
- Όχι.
- Ε τότε γιατί ακούγεσαι σαν να έχεις και έχεις και την απαίτηση να σε αναγνωρίσω;
- Δε καταλαβαίνω, τι εννοείς.
- Εννοώ ότι μιλάς σαν το θείο από την Αμερική στις Ελληνικές ταινίες...
- Χο, χο, χο
- Μύρισε Χριστούγεννα πάλι.
- Τι εννοείς;
- Τίποτα. Για πες μου τα νέα σου...
- Οου, φίλε μου, εγώ, με ξέρεις, είμαι πολύ δουλευταράς.
- ... (Δωσ' μου υπομονή)
- Και έκανα business και τα πήγα πολύ καλά στη ζωή μου.
- ...
- Δόξα το Θεό! (Τον βλέπω μπροστά μου να σταυροκοπιέται με ευλάβεια)
- Μπράβο ρε φίλε. Δηλαδή τον έχεις τον τρόπο σου! Χαίρομαι για σένα.
- Ναι κολλητέ, big bucks! Μιλάμε για 10000 δολάρια, 30000 χιλιάδες δολάρια...
- Το χρόνο;
- Ποιο χρόνο βρε κολλητέ; Το μήνα! Ποιος ζει με 30000 το χρόνο;
- Θα εκπλαγείς!
- Ναι βέβαια, σόρρυ, εδώ έχετε κρίση. Τέτοια φτώχεια ε;
- Εννοείς με τα 30000 δολάρια το χρόνο;
- Ε ναι, πως ζει ο κόσμος;
- Δύσκολα, αλλά 30000 χιλιάδες δολάρια πολύ τα ονειρεύονται κιόλας εδώ.
- Really!
- Really! Και δε με λες, σε τι οφείλω το τηλεφώνημα μετά από 30 χρόνια;
- Οου, φιλαράκι, ...
- Ρε μεγάλε, από την Καλαμάτα δεν είσαι;
- Στην καταγωγή ναι...
- Λέγατε και στο χωριό σου φιλλλλαράκι;
- Ε που λέει ο λόγος... Τέλος πάντων.
- Το βότσαλο επιμένει βλέπω.
- Χο, χο, χο αυτό το χιούμορ σου...
- Βρε τι έχω πάθει μαζί σου... Λοιπόν;
- Ε αποφασίσαμε με την Μαρία να κάνουμε ένα ταξίδι με το κάρο στη Μακεδονία μας.
- Όπα, πια είναι η Μαρία; Και τι εννοείς κάρο.
- Το αυτοκίνητο βρε κολλητέ... Η Μαρία είναι η γυναίκα μου. Τις έχω πει τόσα για σένα και θέλει να σε γνωρίσει!
- Μάλιστα. Για λέγε.
- Έλεγα ότι είπαμε με τη γυναίκα μου, να πάμε με τα παιδιά ένα ταξίδι στη Βόρεια Ελλάδα.
- Ναι...
- Και θυμήθηκα που είχες ποστάρει στο Facebook τη βίλα σου στην Ασπροβάλτα.
- Ε δε το λες και βίλα! Δύο δωμάτια και μια σαλοτραπεζαρία.
- Really!
- Really!
- Δεν πειράζει. Όλοι οι καλοί χωράνε!
- Really!
- Ναι βρε κολλητέ, στρωματσάδα, όπως τότε στο πανεπιστήμιο! Θυμάσαι τότε στη Σκόπελο με τις γκόμενες;
- Άκου κολλητέ. Κατ' αρχήν δεν επιτρέπω τέτοιους σεξιστικούς χαρακτηρισμούς στο μπλογκ μου. Επίσης τώρα θα ήμαστε με τα παιδιά μας; Πόσα έχεις εσύ είπαμε;
- Όου τρία αγγελούδια. Δηλαδή τι αγγελούδια 12 και 14 οι γιοι μου και 17 η κόρη. Very proud of them.
- Να σου ζήσουν. Εμείς άλλοι τέσσερις, σύνολο εννιά να στοιβαχτούμε σε 80 τετραγωνικά. Πόσα ντόλαρς είπες ότι βγάζεις το μήνα; Γιατί εγώ είμαι υψηλόμισθος με 1367.42 για να ακριβολογούμε.
- Δε καταλαβαίνω
- Αυτό είναι που με ξεπερνάει!
- Ποιο;
- Όλα.
- Δε καταλαβαίνω
- Λοιπόν άκου κολλητέ να σου πω εγώ. Πιάσε μια χούφτα δολάρια και εγώ με 200 ευρώ τη βραδιά θα σε βάλω στο καλύτερο ξενοδοχείο της Ασπροβάλτας να είσαι άρχοντας.
- Μα εγώ ήθελα να σε δω!
(Χάθηκε το βότσαλο)
- Ε δε θα χαθούμε, μια avenue έχει όλη κι όλη η Ασπροβάλτα.
- Χμ καλά κολλητέ.
- Μόνο πες μου πότε θα έρθεις να κλείσουμε νωρίς.
- Εχμ, ναι. Ε κάτσε να δούμε πως θα βγει το πρόγραμμα.
- Τι εννοείς;
- Ε να είναι τόσα πολλά τα μέρη που θέλουμε να δούνε τα παιδιά...
- Ε και;
- Να δούμε κι αν θα προλάβουμε να περάσουμε και από εκεί...
- Χαλλλαρά φιλλλαράκι. Διακοπές στη Μακεδονία πας... Χαλαρά...
- Χο, χο, χο πόσο δίκιο έχεις.
(Το βότσαλο επανήλθε δριμύτερο)
- Εμ δεν έχω; Μπρίκια κολλάμε κολλητέ;
- Xo, χο, χο!
(𝄞 Santa Claus is coming to town 𝄞)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

Στεναχώρια