Ιονέσκο

- Γιατί μου φωνάζεις;
- Για να μ' ακούσεις!
- Ε τότε γιατί ψιθυρίζεις;
...

Τι ζω ο άνθρωπος;!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φίλε ζω στις χαραμάδες του χρόνου... (εκεί που πυκνώνουν οι στιγμές)

Perhaps...

See you on the other side...