Τα νεύρα μου! (Updated)

Και να μέσα στους καπνούς 
Να προσδοκώ την αμαρτία
Που απλόχερα μου πρόσφερες
Εν τη απουσία σου.

--

Ενώ θυμάμαι την μυρωδιά του κορμιού σου εδώ και 20 χρόνια
δε μπορώ να ανακαλέσω τη γεύση στο φιλί σου πριν λίγες μέρες.

--

Καπετάνιος δε γίνεσαι κάνοντας χάζι στη θάλασσα. Έκανε κριτική ο στεριανός για τον καπετάνιο στη μπόρα και όπως μου είχε πει μια φορά ο λοστρόμος, "Καπεταναίοι και στραβόγιαννα μούτσοι όλοι μια κακαβιά δε γίνεται". Για να λέμε τα σύκα σύκα, και τα σκάρφη σκάρφη (Ποιος ήρθε; Ναι καλά διάβασες καλέ  μου φωστήρα.)

--

Συζητούσαμε για ώρες την αξία της σιωπής!

--

Σήμερα περάσαμε πολύ ώρα μαζί συζητώντας ότι δεν περνάμε αρκετή ώρα μαζί. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 1: Η νεράιδα του μαγεμένου δάσους. (Δοκιμή για παραμύθι)

Μου λείπουν τα χείλη σου (Η μποκαμβίλια)

Στεναχώρια