Tequilla!

Φαντάσου πως είναι τέσσερις κοπέλες και έρχομαι και λέω:

-Κορίτσια τι λέτε για ένα γρήγορο;

-Αχ δε μπορώ! Έχω πονοκέφαλο. (Με νάζι)
-Κι εγώ! 
-Κι εγώ!
-Εγώ πάλι όχι, και μου κλείνει το μάτι πονηρά. Οπότε ευθύς αμέσως λένε οι άλλες...
-Ε κι εμένα μου πέρασε μάλλον. 
-Κι εμένα θα μου περάσει...
-Εγώ πάλι θα πάρω Depon! (με στόμφο)

Έφερα πέντε σφηνάκια.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φίλε ζω στις χαραμάδες του χρόνου... (εκεί που πυκνώνουν οι στιγμές)

Perhaps...

See you on the other side...